"Apranga" apgrozījums pērn pieaudzis par 4,1%

Rīga, 9.maijs, LETA. Apģērbu tirgotājs SIA "Apranga" pagājušajā gadā strādāja ar 22,645 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,1% vairāk nekā 2023.gadā, bet kompānijas peļņa saruka piecas reizes un bija 241 688 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Apranga" veikalu tīkla darbības rezultātus ietekmēja veikala "Aldo" un veikala "Armani Exchage" slēgšana tirdzniecības centrā "Spice". Vienlaikus pērn tika atvērts veikals "Boggi Milano" tirdzniecības centrā "Spice" un veikals "Weekend MaxMara" tirdzniecības centrā "Akropole Rīga".

Pērn uzņēmums guva ieņēmumus no 28 fiziskajiem veikaliem, kā arī dalības tiešsaistes pārdošanas platformā "Farfetch".

Kopumā pērn "Apranga" pārvaldīto veikalu platība sasniedza 11 600 kvadrātmetru.

Šogad "Apranga" apgrozījumu plānots palielināt par 4% - līdz 23,5 miljoniem eiro. Šogad plāno atvērt divus līdz četrus jaunus veikalus.

"Apranga" 2023.gadā strādāja ar 21,761 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 3,3% vairāk nekā 2022.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 42% un bija 1,2 miljoni eiro.

Uzņēmums reģistrēts 2002.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2 134 260 eiro. "Apranga" īpašnieks ir Lietuvā reģistrētā "Apranga", kuras akcijas kotē Viļņas biržas oficiālajā sarakstā.

"Apranga" Latvijā pārvalda veikalus "Jack & Jones", "Mango", "Hugo", "Aldo", "Moskito", "Calvin Klein", "Armani Exchange", "Weekend Max Mara", "City men & women" un citus.