Tūroperatora "Join Up! Baltic" apgrozījums pērn pieaudzis par 15,4%

Rīga, 29.apr., LETA. Tūroperatora SIA "Join Up! Baltic" apgrozījums pagājušajā gadā bija 82,471 miljons eiro, kas ir par 15,4% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānija guva 3,257 miljonu eiro peļņu pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

"Join Up! Baltic" pērn organizēja ceļojumus vairāk nekā 100 000 klientu Baltijas valstīs, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Tāpat uzņēmums 2024.gada rudenī atvēra divus klātienes ceļojumu veikalus - tirdzniecības centrā "Domina Shopping", Rīgā, un tirdzniecības centrā "Ozas", Viļņā. Šogad "Join UP! Baltic" plāno atvērt jaunus ceļojumu veikalus Lietuvā un Igaunijā.

Tūroperators pērn piedāvāja ceļojumus uz tādām valstīm kā Ēģipte, Turcija, Šrilanka, Grieķija, Melnkalne, Apvienotie Arābu Emirāti, Tunisija, Kipra un Tenerife. Savukārt, lai nodrošinātu uzņēmuma tālāku attīstību, 2025.gadā tiek paplašināts galamērķu piedāvājums, tostarp īstenota tiešo lidojumu sākšana no Palangas lidostas uz Turciju un Ēģipti, kā arī nostiprināta Balkānu valstu virziena attīstība, piedāvājot ceļojumus uz Albāniju, Bulgāriju un Melnkalni, informē kompānijā.

"Join UP! Baltic" vadītājs Aurims Janušausks norāda, ka 2024.gada labie rezultāti pierāda uzņēmuma ilgtermiņa stratēģiskās pieejas efektivitāti. "Digitālo rīku attīstība, lojalitātes programmas ieviešana, klātienes ceļojumu veikalu atvēršana, kā arī jaunu maršrutu un galamērķu piedāvāšana ir pamatā "Join Up! Baltic" stabilai izaugsmei," piebilst Janušausks.

2023.gadā "Join Up Baltic" strādāja ar 71,489 miljonu eiro apgrozījumu un 6,773 miljonu eiro zaudējumiem.

"Join Up Baltic" reģistrēta 2021.gada oktobrī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 50 000 eiro, un tās vienīgais īpašnieks ir Ukrainas kompānija "Join Up!". Starptautiski "Join Up!" darbojas deviņās valstīs un piedāvā ceļojumus uz vairāk nekā 40 galamērķiem.
Raksta pirmavots