Apģērbu mazumtirgotājs "Apranga" šogad plāno apgrozījuma pieaugumu par 4%

Rīga, 25.maijs, LETA. Apģērbu un apavu mazumtirgotājs SIA "Apranga" šogad plāno sasniegt apgrozījumu 21,9 miljonu eiro apmērā, kas ir par 4% vairāk nekā 2022.gadā, teikts "Firmas.lv" publiskotajā kompānijas pagājušā gada pārskatā.

Gada pārskata vadības ziņojumā arī minēts, ka "Apranga" 2023.gadā plāno atvērt trīs līdz piecus veikalus, uzlabot darbības efektivitāti, kā arī saglabāt darbinieku izglītības un motivācijas programmas.

Jau vēstīts, ka "Apranga" 2022.gadā strādāja ar 21,056 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 65,9% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga 2,7 reizes - līdz 845 553 eiro.

Kompānija reģistrēta 2022.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,134 miljoni eiro. "Apranga" vienīgais īpašnieks ir Lietuvā reģistrētā "Apranga". 

Koncerns pārvalda tādus zīmolu veikalus kā "Apranga", "Orsay", "Burberry", "Algo", "Emporio Armani", "Hugo", "Mango", "Moskito", "Zara", "Massimo Dutti", "Stradivarius", "Pull&Bear", "Bershka" un citus. Lietuvas koncernam Latvijā pieder kopumā deviņi uzņēmumi, tostarp "Apranga", SIA "Apranga LV", "Apranga BPB LV", SIA "Apranga PLV" un citi.

Trijās Baltijas valstīs 2022.gada beigās darbojās 168 "Apranga" veikali, tostarp Lietuvā bija 100 "Apranga" veikalu, Latvijā - 44, bet Igaunijā - 24.

Grupas lielākā īpašniece ar 62,3% akciju ir Lietuvas koncerna "MG Baltic" investīciju kompānija "MG Baltic Investment". "Apranga" akcijas kotē Viļņas biržas oficiālajā sarakstā.