"Narvesen" pārvaldītājs šo gadu prognozē noslēgt ar peļņu

Rīga, 17.apr., LETA. Franšīzes tīklu "Narvesen" un "Caffeine" kafejnīcu ķēdi pārvaldošais uzņēmums SIA "Reitan Convenience Latvia" šogad plāno strādāt ar peļņu, pretēji zaudējumiem kopš 2020.gada.

Kā liecina "Firmas.lv" pieejamais kompānijas finanšu gada pārskats, pērn kompānija strādāja ar 80,257 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 28,6% vairāk nekā gadu iepriekš, kamēr kompānijas zaudējumi saruka 4,7 reizes - līdz 428 645 eiro.

Vadība prognozē, ka nākamajā gadā finanšu izaugsme turpināsies.

LETA jau vēstīja, ka ka "Reitan Convenience Latvia" darbības rezultātus 2022.gadā ir ietekmējis gan Krievijas iebrukums Ukrainā, kas lika uzņēmumam nekavējoties lemt par atteikšanos no Krievijā un Baltkrievijā ražotu produktu iepirkšanas un pārdošanas, gan straujais energoresursu cenu kāpums, kas arī bija viens no lielākajiem neparedzētajiem pērnā gada izaicinājumiem.

"Tāpat 2022.gada pirmajā ceturksnī saglabājās strikti Covid-19 pandēmijas ierobežojumi, kas būtiski ietekmēja mūsu darbību un iespējas gūt peļņu," norāda uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Viņa min, ka pēc ierobežojumu atcelšanas atjaunojās klientu plūsma "Narvesen" tirdzniecības vietās un "Caffeine" kafejnīcās, uzlabojot arī finanšu rezultātus, un paredz, ka šogad un turpmāk gūtā peļņa ļaus nosegt arī citu ārējo apstākļu rezultātā radušos zaudējumus.

Saskaņā ar "Firmas.lv" "Reitan Convenience Latvia" 2021.gadā strādāja ar 62,398 miljonu eiro apgrozījumu un 2,035 miljonu eiro zaudējumiem.

Kompānija reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. "Reitan Convenience Latvia" vienīgā īpašniece ir Norvēģijas "Reitan Convenience". Norvēģu "Reitan" Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "7-eleven", "Caffeine", "R-kiosk" un "Pressbyrån", "UnoX" un "Rema 1000".