"Elvi" privātās preču zīmes kulinārijas un konditorejas produktu pilnveidošanā investēts pusmiljons eiro

Rīga, 18.maijs, LETA. Pārtikas mazumtirdzniecības tīkla "Elvi" privātās preču zīmes kulinārijas un konditorejas sortimenta pilnveidošanā investēts pusmiljons eiro, būtiski paplašinot produktu klāstu un uzlabojot ražošanas procesu, aģentūru LETA informēja zīmola "Elvi" īpašnieka un franšīzes devēja SIA "Elvi Latvija" pārstāvji.

Par ieguldīto naudu iegādātas jaunas iekārtas, kas ļauj gan palielināt ražošanas jaudu, gan nodrošināt fasēšanu.

"Elvi Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine informē, ka cilvēku ēšanas paradumi un pandēmijas radītā jaunā realitāte ir būtiski ietekmējusi cilvēku ikdienas vajadzības, tālab pārskatīts "Elvi" kulinārijas un konditorejas produktu klāsts, attīstot jaunas ēdienu līnijas un uzlabojot ražošanas tehnoloģijas.

Attīstot ražošanas kapacitāti, uzstādītas jaunas produktu fasēšanas līnijas kulinārijas ražotnē, pilnveidots konditorejas ražošanas process - uzstādīta smalkmaizīšu pildīšanas līnija, raudzēšanas skapji, aukstumkamera, lai atvieglotu produktu loģistikas procesu, neietekmējot to kvalitāti.

Vārtukapteine informē, ka "Elvi" paplašinājis smalkmaizīšu sortimentu un radīta jauna desertu līnija. Tāpat radīta jauna Āzijas ēdienu sērija ar sešiem dažādiem ēdieniem. Ir pilnveidots zupu sortiments, šobrīd tiek izstrādāta arī jaunu salātu receptūra.

2022.gada pirmajā ceturksnī "Elvi" kulinārijas un konditorejas produktu pieprasījums, salīdzinot ar 2021.gadu, būtiski audzis. Pieprasījums pēc "Elvi" salātiem šogad bijis par 142%, lielāks, nekā pērn, zupas un pusdienu komplekti iegādāti par 211% vairāk, savukārt, konditorejas izstrādājumu pārdošanas apjomi pieckāršojušies.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Elvi Latvija" reģistrēta 2010.gada februārī. Uzņēmums 2020.gadā strādāja ar 3,858 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,6% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 3,7 reizes un bija 233 060 eiro. 2021.gada rādītāji vēl nav publiskoti.

"Elvi Latvija" ir mazumtirdzniecības zīmola "Elvi" īpašnieks un franšīzes devējs, bet paši veikali pieder citām kompānijām.