
Pērn viena no “Toi Toi Latvija” pamata klientu grupām – būvniecības segments - neattīstījās kā prognozēts, lielākās nobīdes no prognozēm tieši izjūtot gada pēdējos mēnešos. Kā nozīmīgāko faktoru uzņēmums redz paša būvniecības tirgus attīstības sabremzēšanos. Kā mazāk nozīmīgus, bet tomēr ietekmējošus faktorus, “Toi Toi Latvija” identificē jomas konkurentu aktīvu un agresīvu darbību – cenu dempingu, kā arī uzņēmuma īslaicīgu darbaspēka resursu nepietiekamību attiecībā pret potenciālo tirgus pieprasījumu. 2024. gadā plānots turpināt aktīvu darbību iepirkumos izvēloties uzņēmumam stratēģiski interesantus projektus, kas saskan ar uzņēmuma īstermiņa un ilgtermiņa mērķiem. Stagnējošs būvniecības segments tiek identificēts kā viens no galvenajiem riska faktoriem 2024. gadā.