
Problēmas ar lidmašīnu dzinēju trūkumu varētu turpināties vēl vienu līdz divus gadus. Tas nozīmē, ka dzinēju veiktspēja ir laba, bet dzinēju nav pietiekami daudz. Iespējams, tādēļ nāksies slēgt līgumus ar citām aviokompānijām, lai tās lidotu mūsu vietā. Līdz ar to vēl vismaz vienu vai divus gadus tam būs arī finansiāla ietekme, jo mums nebūs pieejamas visas mūsu lidmašīnas. Tas attiecas arī uz visiem citiem jaunajiem dzinējiem pasaulē. Pašlaik pasaulē uz zemes stāv aptuveni 700 lidmašīnu jauno dzinēju trūkuma dēļ. Attiecībā uz kompensācijām “airBaltic” gada pārskatos ir rindiņa, kas saucas komerclīgumi, kurā ir redzamas kompensācijas, ja kaut kas nedarbojas, kā nākas, bet ar to nekad nav bijis pietiekami. Šī gada otrajā ceturksnī "airBaltic" piedzīvoja ievērojamu dzinēju trūkumu, kā rezultātā sešas lidmašīnas tika izņemtas no ekspluatācijas, tādējādi aviokompānijai bija ievērojami augstākas lidmašīnu pilna servisa nomas pakalpojumus izmaksas, kas saistītas ar lidojumu atcelšanu.