
Kopumā, ja salīdzinām laiku pirms un pēc Covid-19, es teiktu, ka pārvadājumu apjoms ar autobusiem ir palielinājies, bet joprojām ir ļoti grūti precīzi novērtēt izmaiņas, jo satiksmi ietekmēja arī karš Ukrainā. Arī klientu bāze ir nedaudz mainījusies, ja salīdzinām laiku pirms un pēc pandēmijas. Īpašs bija pirmais gads pēc pandēmijas, jo pēc diviem gadiem, kuros īsti nevarēja ceļot, cilvēki pastiprināti gribēja doties braucienos, turklāt bija arī ietaupījusies nauda, kuru parasti tērēja ceļojumiem un izklaidei. Šī tendence ir lejupejoša, jo it īpaši šajā Eiropas reģionā visus mūs pēc tam skāra arī augstā inflācija, kas samazina tēriņus. Tāpēc es teiktu, ka pieprasījums tagad ir nedaudz mērenāks kā gadu pēc Covid-19 pandēmijas, bet lielāks, nekā tas bija pirms pandēmijas. Latvija, Lietuva un Igaunija ir valstis, kurās mēs sākām sniegt savus pakalpojumus 2020.gadā, proti, pandēmijas laikā. Tādēļ mēs nevaram runāt par to, kā bija pirms tam, bet tendences reģionā - Polijā, Čehijā, Slovākijā un Ungārijā - ir vairāk vai mazāk līdzīgas.