
Lai gan “CityBee” dati liecina, ka vairāk nekā 99% braucienu ar uzņēmuma transportlīdzekļiem notiek bez avārijām un klienti uzvedas atbildīgi, uzskatām, ka Latvijā braukšanas kultūrā vēl ir, ko uzlabot. Jāveicina atbildīgas braukšanas kultūra, kas neļauj vadītājiem sēsties pie stūres reibumā, pārsniegt ātrumu vai citādi pārkāpt ceļu satiksmes noteikumus. Tās pašas problēmas, kas skar daudzas citas nozares, ietekmē arī autopārvadājumus – karš Ukrainā, energoresursu cenu krīze, kā arī EURIBOR likmju paaugstināšana. Šie izaicinājumi ir atstājuši iespaidu uz patērētāju pirktspēju un kavē uzņēmumu ekonomiskās attīstības nākotnes perspektīvas. Tomēr “CityBee” meklē veidus, kā izaicinājumus pārvarēt. Koplietošanas auto tirgus Latvijā aug. Daudzi uzņēmumi piedāvā savus pakalpojumus, un patērētājiem ir plaša izvēle. Konkurētspējīgā tirgū klients vienmēr ir ieguvējs, taču uzņēmumiem tas ir grūtāk. Katrs pakalpojumu sniedzējs meklē veidus, kā piesaistīt potenciālos klientus, un to dara arī “CityBee”, saviem klientiem padarot pieejamus īpašus piedāvājumus.