
Sākoties pandēmijai, novērojām interesantu faktu – jūtami pieauga pārdotā degvīna apjomi, īpaši degvīniem ar visaugstāko alkohola saturu. Šis skaidrojams ar iedzīvotāju nodomiem degvīnu patērēt dezinfekcijas mērķiem. Tāpat novērojams, ka pircēju izvēle ir kļuvusi racionālāka, proti, vēl lielāka uzmanība tiek pievērsta cenas piedāvājumiem, izvēle biežāk veikta par labu jau zināmiem dzērienu zīmoliem, pircēji biežāk izvēlas dzērienus ar lielāku tilpumu. Pircēji mazāk sliecās izvēlēties jaunus un nepazīstamus produktus. Ilgtermiņā ir novērojama arī patērētāju tendence pārejai no stiprajiem alkoholiskajiem dzērieniem uz vieglajām kategorijām, piemēram, vīniem, sidriem un kokteiļiem.