
Aizvadītais gads tika pavadīts Covid-19 zīmē, kas radīja triecienu reklāmas ieņēmumiem. Neskatoties uz to, “Delfi” izdevās ieņēmumu apmēru palielināt, kā arī izdevās radīt jaunus maksas produktus. Vasaras mēnešos interneta vidē atgriezās reklāmnaudas, kas deva iespēju “Delfi” palielināt programmatiskās reklāmas un satura mārketinga apjomu. Domājot par nākotnes perspektīvām, 2021. gadā “Delfi” galvenais fokuss būs uz maksas satura attīstību. Veiksim satura un tehnoloģiskos uzlabojumus, kā arī plānojam ieviest vēl vienu maksas produktu. Tāpat 2021. gadā “Delfi” redz iespēju vēl vairāk paaugstināt pārdošanas apjomus, pateicoties reklāmdevēju budžetu migrācijai tieši uz interneta vietnēm.