
Mūsu nozarē pandēmija, kā arī daudzās citās nozarēs, ietekmēja darba prognozēšanu, bija problēmas ar materiālu piegādēm, neziņa darbiniekiem, kas notiks tuvākā nākotnē, kā arī kādi tieši ierobežojumi uz viņiem attiecināmi. Tas viss kopumā radīja nepārtrauktu situācijas analīzi un pielāgošanos tai. Tomēr, neskatoties uz šīm problēmām, mūsu uzņēmumam izdevās ievērojami palielināt savu apgrozījumu. Galvenokārt tāpēc, ka mūsu produkcija tiek lietota precēm, bez kurām ikdienā nevar iztikt. Pilnīga ēdināšanas pakalpojumu aizvēršana nozīmēja, ka cilvēki ēd un uzturas vairāk mājās, tādējādi arī etiķešu pieprasījums pārtikas, sadzīves ķīmijas un citām precēm palielinājās.