
Striktie ierobežojumi Covid-19 mazināšanai ir spēcīgi ietekmējuši tirdzniecības nozari, arī mūsu 22 veikali ilgstoši bijuši slēgti, kas, protams, ietekmējis uzņēmuma rādītājus. Savukārt visstraujāko izaugsmi piedzīvojis “Douglas” e-veikals, kur apgrozījums visu pandēmijas laiku audzis vairākkārtīgi. Cilvēku vēlme rūpēties par sevi un savu skaistumu nav mazinājusies, mainījušās ir populārāko preču kategorijas. Tās ir ādas kopšana un arī matu kopšanas kategorija. Jau līdz šim patērētāju iepirkšanās paradumi mainījās par labu e-komercijai, šis gads procesus būtiski paātrinājis, un novērojams, ka klientu vēlme iepirkties nesteidzoties, sev ērtā laikā un drošā vidē e-veikalā saglabājas.