
Izaicinājumi pandēmijas laikā bija lieli un ir joprojām. Tādi bija attiecībā uz attālināto tikšanos ar klientiem, servisa nodrošināšanu apsaimniekotajās mājās, ievērojot visus drošības pasākumus, pielāgošanās dažādām likumdošanas izmaiņām, tostarp izmaiņām attiecībā uz minimālo darba algu u.tml. Mēs iemācījāmies organizēt darbu pandēmijas noteikto ierobežojumu rāmjos. Attiecībā uz dzīvojamo māju sektoru, pagājušā gadā Latvijā nozīmīgi pieauga darbu apjoms, jo liela daļa cilvēku visu laiku uzturējās mājās. Nozīmīgu iespaidu uz “Civinity“ rezultātiem Latvijā pagājušā gadā atstāja viesmīlības sektora dīkstāve, un šī sektora darbības intensitāte ietekmēs grupas rezultātus arī 2021. gadā.