Par mediju aģentūras "PHD Latvia" vadītāju kļuvusi Annija Spēka

Rīga, 17.maijs, LETA. Mediju aģentūru SIA "PHD Latvia" turpmāk vadīs Annija Spēka, aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmumā.

Spēka "PHD Latvia" izpilddirektores posteni ieņem no pirmdienas.

SIA "Omnicom Media Group" valdes priekšsēdētājs Henrijs Bukavs norādīja, ka pašreiz reklāmas nozare piedzīvo ļoti straujas pārmaiņas un to paātrinājusi arī Covid-19 pandēmija, kas liek zīmoliem komunicēt ar klientiem iepriekš neparedzētos apstākļos.

Viņš uzsvēra, ka tieši Spēkas vadības pieredze, personiskās kvalitātes un pārliecinošās zināšanas tehnoloģiju jomā bija izšķirošas šī amata uzticēšanai tieši viņai. "Laikā, kad notiek tik strauja interneta vides, e-komercijas un tehnoloģiju attīstība, mediju aģentūras galvenais izaicinājums ir būt soli priekšā notikumiem un spēt PHD klientu biznesu pielāgot tām pārmaiņām, ar kurām saskaramies šodien," sacīja Bukavs.

Pirms pievienošanās "PHD Latvia" Spēka ieņēma mārketinga un komunikācijas direktores amatu valodu tehnoloģiju uzņēmumā "Tilde", bijusi reklāmas aģentūras "Mltply" partnere, izglītību guvusi Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē, studējot integrēto komunikāciju un reklāmu, kā arī Lielbritānijas Informācijas tehnoloģiju institūtā apgūstot lietotāju pieredzes nianses.

Spēka uzsvēra, ka novērtē iespēju vadīt "PHD Latvia" komandu, kuras virzības pamatā arī turpmāk būs stratēģiska, datos un radošumā balstīta, inovatīva pieeja. "Tieši šādas prioritātes ir nepieciešamas digitālās transformācijas laikā, kas pieprasa zīmoliem veikt lēcienu pāri ierastajam, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Uzņēmums šobrīd ir lielu pārmaiņu priekšā ne tikai Latvijā, bet arī mūsu tīkla ietvaros starptautiski, tāpēc PHD sauklis "Make the Leap" ir tik aktuāls kā vēl nekad," viņa sacīja.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "PHD Latvia" reģistrēts 2006.gada septembrī, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro. Uzņēmums pieder SIA "Omnicom Media Group", kura lielākais īpašnieks ar 66,32% tam piederošu kapitāldaļu ir Somijas "Omnicom Media Group".

2020.gadā "PHD Latvia" strādāja ar 6,661 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 13,6% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka 3,5 reizes un bija 16 468 eiro.