precizēta - "McDonald’s" pārvaldītāja Latvijā apgrozījums pērn pieauga par 2%

(29.aprīļa ziņā precizēts virsraksts un pirmā rindkopa, kā arī papildināta otrā rindkopa.)

Rīga, 5.maijs, LETA. Ātrās ēdināšanas tīkla "McDonald’s" pārvaldītāja Latvijā SIA "Premier Restaurants Latvia" apgrozījums pagājušajā gadā bija 45,127 miljoni eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 5,1% un bija 2,232 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskatā norādīts, ka "Premier Restaurants Latvia" ieņēmumi Latvijā 2020.gadā veidoja 27,518 miljonus eiro, Lietuvā - 10,156 miljonus eiro, bet Igaunijā - 7,453 miljonus eiro. "Premier Restaurants Latvia" pamatdarbība ir ātrās apkalpošanas restorāni, kā arī preču un izejvielu piegāde saistītajiem uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā.

Tāpat pārskatā norādīts, ka "Premier Restaurants Latvia" ieņēmumi no pārtikas produktu pārdošanas pērn veidoja 26,056 miljonus eiro, no izplatīšanas centra pakalpojumiem - 18,888 miljonus eiro, bet pārējie ieņēmumi bija 182 955 eiro.

Vadības ziņojumā teikts, ka 2020.gads uzņēmumam Covid-19 dēļ bija sarežģīts, jo galvenais "Premier Restaurants Latvia" fokuss bija vērsts uz darbinieku un apmeklētāju drošību.

Pēc uzņēmuma vadības vēstītā, stingrās drošības procedūras, kas ieviestas "Premier Restaurants Latvia" darbiniekiem un apmeklētājiem, nodrošināja iespēju uzņēmumam strādāt bez būtiskiem pārtraukumiem.

Uzņēmuma vadība nekavējoties ieviesusi pasākumus, ar kuru palīdzību mazināta valstī Covid-19 dēļ izsludinātās ārkārtējās situācijas ietekme. Starp tiem bija kārtējo izdevumu samazinājums, kapitālieguldījumu atcelšana vai pārcelšana uz vēlāku laiku, kā arī valdības piedāvāto instrumentu izmantošana.

Pērn palielinājās "Premier Restaurants Latvia" pakalpojumu "McDrive" un "McDelivery" apjomi, kas kļuva par galvenajiem pārdošanas kanāliem. Tika organizētas vairākas "McDelivery" mārketinga kampaņas, kā arī rīkota "McDelivery" diena.

Tāpat pagājušajā gadā uzņēmums turpināja attīstīt komunikāciju ar viesiem digitālajā vidē, un tika panākts, ka apmēram 20% no restorānu apmeklētājiem pasūtījumu izvēlas "McDonald's" mobilajā lietotnē.

Turpmākajā darbībā "Premier Restaurants Latvia" sola virzīties uz tirgus attīstības stratēģisko mērķu sasniegšanu. Starp mērķiem ir izvirzīta digitālo tehnoloģiju iespēju izmantošana, "McDrive" un "McDelivery" atpazīstamības veicināšana, katra lēmuma ietekmes uz uzņēmuma darbiniekiem izvērtēšana un citi mērķi.

To sasniegšanai uzņēmums īstenošot nepieciešamos vadības un efektivitātes pasākumus. Starp tiem ir restorānu ķēdes optimizācija, ieguldījumi efektivitātes programmā, darbības integrācija un vadības centralizācija, zīmolu attīstība, personāla vadības politika un citi pasākumi.

Jau vēstīts, ka "Premier Restaurants Latvia" apgrozījums 2019.gadā veidoja 44,242 miljonus eiro, kas bija par 9,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 20,2% un bija 2,35 miljoni eiro.

"Premier Restaurants Latvia" reģistrēta 1994.gadā, un tās pamatkapitāls ir 4 237 289 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais uzņēmums "Premier Capital B.V.", savukārt patiesie labuma guvēji ir Maltas valstspiederīgie Karmelo Hili, Džozefs Dirks Hili un Bianka Anastasī.