"Barbora.lv" pārvaldošā uzņēmuma apgrozījums pērn pieaudzis 2,6 reizes

Rīga, 19.apr., LETA. Pārtikas internetveikala "Barbora.lv" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Patrika" apgrozījums pagājušajā gadā pieaudzis 2,6 reizes un bija 3,982 miljoni eiro, kamēr kompānijas zaudējumi auguši par 85,4%, sasniedzot 2,149 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka gan Latvijā, gan citviet pasaulē turpinās ar Covid-19 izplatību saistīti ierobežojumi, būtiski samazinot ekonomikas attīstību valstī un pasaulē.

"Nav paredzams, kā situācija varētu attīstīties nākotnē, un līdz ar to pastāv ekonomikas attīstības nenoteiktība," teikts "Patrika" vadības ziņojumā, piebilstot, ka uzņēmuma vadība nepārtraukti vērtē situāciju.

Tāpat vadības ziņojumā teikts, ka pašlaik uzņēmumam ir milzīgs pieprasījuma pieaugums un pieaug apgrozījums, tādējādi tiek strādāts pie biznesa kapacitātes celšanas.

Šogad "Patrika" plāno palielināt darbības apmērus salīdzinājumā ar pagājušo gadu, kā arī plānots atvērt jaunus komplektēšanas centrus un investēt darbinieku efektivitātes palielināšanā.

2019.gadā "Patrika" apgrozījums bija 1,763 miljoni eiro, kas ir par 64,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga gandrīz divas reizes un bija 1,159 miljoni eiro.

Kompānijas "Patrika" vienīgais īpašnieks ir Lietuvas "Barbora", bet patiesais labuma guvējs ir Lietuvas pilsonis Nerijus Numa.

"Barbora.lv" internetveikalā piedāvā mazumtirgotāja "Maxima Latvija" preces. "Barbora.lv" ir daļa no uzņēmuma "Radas", kas Lietuvā pārvalda internetveikalu "Barbora". Uzņēmuma "Radas" pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana.