Radošās aģentūras "EnterGroup" apgrozījums 2019.gadā pieaudzis par 80,8%

Rīga, 5.janv., LETA. Radošās aģentūras "EnterGroup", kas strādā ar zīmolu "EnterCreative", apgrozījums 2019.gadā bija 2,231 miljons eiro, kas ir par 80,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieaugusi par 19,8 reizēm - līdz 186 502 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

"EnterCreative" radošais direktors Renārs Liepiņš aģentūrai LETA norādīja, ka 2019.gadā aģentūra īstenoja vairāk nekā 100 dažāda mēroga kampaņas klientiem, kas pārstāv tādas nozares kā mazumtirdzniecību, auto tirdzniecību, pārtikas ražošanu, finanses un citas.

"Mūsu iespēju robežas gadu no gada tiek paplašinātas arvien vairāk - šobrīd mūsu piedāvātie pakalpojumi iekļauj radošo ideju un konceptu izstrādi, radošo stratēģiju un zīmolu attīstību, video, audio, animācijas un producēšanas pakalpojumus, grafiskā dizaina un maketēšanas iespējas un citus," uzsver radošais direktors.

Pārstāvot plašu disciplīnu loku, uzņēmums spējot realizēt dažāda apjoma kampaņas, turklāt vairumu projektu īsteno visas Baltijas mērogā.

Neraugoties uz tirgus izaicinājumiem saistībā ar Covid-19, "EnterCreative" paredz, ka apgrozījumu būs izdevies palielināt arī 2020.gadā.

Liepiņa ieskatā, krīzes laiks ir apliecinājis, cik ļoti nozares spēlētājiem ir jāspēj būt elastīgiem, pielāgojot piedāvātos pakalpojumus un tos ātri ieviešot dzīvē. Pandēmija esot iezīmējusi jaunu tendenci aģentūru darbībā, un Liepiņš prognozē, ka tuvākajā nākotnē Latvijas reklāmas nozarē redzamākas kļūs tās aģentūras, kas spēs proaktīvāk un daudz operatīvāk sniegt multidisciplinārus pakalpojumus un pielāgoties situācijai tirgū. 

Kā liecina informācija "Firmas.lv", "EnterGroup" 2018.gadā strādāja ar 1,234 miljonu apgrozījumu un 9404 eiro peļņu. Kompānija reģistrēta 2014.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2846 eiro. Uzņēmums pieder Laurim Bukavam.