Ienākt
Autors: LETA

"Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" meklē iespējas darbiniekiem regulāri veikt Covid-19 testus

Rīga, 17.nov., LETA. AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" meklē iespējas darbiniekiem regulāri veikt Covid-19 testus, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijā.

"Pieaugot saslimstības rādītājiem Daugavpilī, rūpnīcas vadība meklē iespējas veikt regulārus Covid-19 testus darbiniekiem. Te gan nepieciešama sadarbība ar medicīnas iestādēm un Slimību profilakses un kontroles centru (SPKC), lai testēšana būtu precīza un droša," pauda "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas" akcionārs Oļegs Osinovskis.

Viņš arī piebilda, ka uzņēmums ir gatavs iepirkt Covid-19 testus, lai varētu regulāri testēt darbiniekus.

Savukārt uzņēmuma valdes locekle Natālija Petrova minēja, ka rūpnīcā, kuras platība ir 26 hektāri, ir iespējams nodrošināt organizētas plūsmas, lai 600 darbinieki varētu ievērot nepieciešamo distancēšanos. Tāpat ieviesta virkne drošības pasākumu - pie ieejas rūpnīcā tiek mērīta temperatūra, ir nodrošināti dezinfekcijas līdzekļi, izstrādāts darbinieku aizvietošanas grafiks, ja kādam tiks konstatēta saslimšana vai būs nepieciešama izolēšanās.

"Iespējas veikt testus ļautu operatīvāk sekot līdzi sanitārajai situācijai uzņēmumā. Lai veiktu valsts apmaksātos testus, vairākas dienas jāgaida rindā, tāpēc meklējam iespējas iepirkt testus un sadarbībā ar atbildīgajiem veselības dienestiem un iestādēm nodrošināt darbinieku testēšanu," skaidroja Petrova.

LETA jau vēstīja, ka "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas" apgrozījums šogad trešajā ceturksnī bija 7,121 miljons eiro, kas ir gandrīz pagājušā gada attiecīgā perioda līmenī.

Tāpat ziņots, ka 2019.gadā "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas" koncerna apgrozījums bija 38,446 miljoni eiro, kas ir par 31,9% vairāk nekā 2018.gadā, kā arī koncerns guva peļņu 86 026 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

Kompānija "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 24 445 037 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas patiesais labuma guvējs ir Osinovskis, kurš kopā "Latvijas dzelzceļa" bijušo vadītāju Uģi Magoni apsūdzēti kukuļošanā. Atbilstoši apsūdzībai 2015.gada vasarā Osinovskis nodevis Magonim apmēram 500 000 eiro kukuli saistībā ar "LDz ritošā sastāva servisa" daudzmiljonu iepirkumu - vecu dīzeļlokomotīvju iegādi no Osinovskim piederoša uzņēmuma "Skinest Rail". Abi apsūdzētie savu vainu neatzīst.