Latvijas "H&M" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā samazinājies par 2,4%

Rīga, 22.okt., LETA. Apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas SIA "H&M Hennes&Mauritz" (H&M) apgrozījums pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2018.gada 1.decembra līdz 2019.gada 30.novembrim, Latvijā bija 32,171 miljons eiro, kas ir par 2,4% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 17,7% un bija 1,573 miljoni eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vienlaikus uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka šā gada sākumā ieviestie ierobežojumi Covid-19 izplatības mazināšanai būtiski ietekmējuši "H&M" darbību, tostarp uzņēmuma apgrozījums martā un aprīlī samazinājās par 65%, salīdzinot ar iepriekšējā finanšu gada attiecīgajiem mēnešiem.

Tādējādi kompānijas vadība prognozē, ka 2020.finanšu gadā "H&M" darbības rādītāji būs sliktāki nekā iepriekšējā finanšu gadā. Taču, ņemot vērā, ka uzņēmuma rīcībā ir būtiski finanšu līdzekļi saistībā ar neizmaksātajām dividendēm kopš 2015.gada, krīzes radītie zaudējumi tiks segti no šiem līdzekļiem. 

Vadības ziņojumā arī teikts, ka 2019.gadā tika atvērts viens veikals - pirmais "& Other Stories" apģērbu veikals Rīgā.

Iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2017.gada 1.decembra līdz 2018.gada 30.novembrim, "H&M" apgrozījums bija 32,976 miljoni eiro, kas ir par 1,6% vairāk nekā iepriekšējā finanšu gadā, bet kompānijas peļņa pieauga 2,3 reizes - līdz 1,912 miljoniem eiro.

Jau vēstīts, ka Latvijā pirmie "H&M" veikali durvis vēra 2012.gada rudenī.

Latvijā "H&M" tika reģistrēta 2012.gada 14.martā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 5 002 845 eiro, bet tās vienīgā īpašniece ir Zviedrijas "H&M Hennes&Mauritz International".