"Piebalgas alus" apgrozījums pērn pieauga par 6%

Rīga, 22.jūl., LETA. Alus darītava "Piebalgas alus" pagājušajā gadā strādāja ar 4,173 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš,  taču kompānija cieta zaudējumus 45 158 eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka 2019.gadā "Piebalgas alus" pārdeva 3,04 miljonus litru pašu saražotās produkcijas, kas ir par 1% vairāk nekā 2018.gadā, lai gan laika apstākļi alus segmentam pērn nebija tik labvēlīgi kā 2018.gadā.

"Piebalgus alus" vadība norāda, ka, turpinot sāktās tirgvedības aktivitātes, kompānija spēja palielināt pārdošanas apmērus gan litros, gan eiro izteiksmē, kas ir ļoti labs sasniegums kopējā tirgus lejupslīdes apstākļos.

Kompānijas vadības ziņojumā arī atzīmēts, ka pērn "Piebalgas alus" turpināja ieguldījumus ražošanas procesu uzlabošanā un energoefektivitātē. Tāpat kompānija ieguldīja taras pieejamības sekmēšanā, lai spētu reaģēt uz pieprasījuma svārstībām.

Vadības ziņojumā minēts, ka 2020.gada martā Latvijā tika noteikta ārkārtējā situācija un ieviesti ierobežojumi saistībā ar Covid-19 izplatību, tādējādi uzņēmums seko līdzi tirgus attīstībai, lai spētu reaģēt un pielāgot darbību pēc iespējas ātrāk, maksimāli samazinot Covid-19 ietekmi uz kompānijas darbību un rezultātiem.

2018.gadā "Piebalgas alus" strādāja ar 3,937 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka 3,9 reizes - līdz 18 576 eiro.

Kompānija "Piebalgas alus" ir reģistrēta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir 502 771 eiro. Alus darītavas kapitālā 38% pieder Jānim Dūklavam, 13% pieder zemnieku saimniecībai "Kalna Brici", kuras īpašniece ir Ināra Dūklava, bet kompānijai "SD Invest" pieder 49% "Piebalgas alus" kapitāldaļu.