Prezentēs pētījumu par Latvijas iedzīvotāju brīvā laika pavadīšanas paradumiem

Rīga, 22.maijs, LETA. Mazumtirdzniecības veikalu tīkls SIA "Maxima Latvija" šodien prezentēs pētījumu par Latvijas iedzīvotāju brīvā laika pavadīšanas paradumiem, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Pētījuma prezentācijas laikā kopā ar ekspertiem tiks analizēt apstākļi, kas Latvijas iedzīvotājiem aizņem brīvo laiku, kā arī tiks noteikts, kā viņi to labprātāk vēlētos pavadīt.

Vienlaikus pasākumā kopā ar uzņēmuma maltīšu līnijas "Meistara Marka" ekspertiem norisināsies diskusija par aktuālākajām garšu tendencēm Latvijā un pasaulē.

Pētījuma prezentācija un diskusija norisināsies plkst.12 restorānā "Garage" Berga bazārā, Elizabetes ielā 83/85, Rīgā.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Maxima Latvija" apgrozījums 2016.gadā bija 694 miljoni eiro, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2015.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 37,5% un bija 11,98 miljoni eiro.

"Maxima Latvija" reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V", liecina "Firmas.lv" informācija. Patlaban "Maxima" veikalu tīklu veido triju formātu 154 veikali - 126 "Maxima X", 24 "Maxima XX" un četri "Maxima XXX" veikali -, kas atrodas 46 apdzīvotās vietās Latvijā.