"Aldaris": Latvijas tirgū pērn palielinājies pieprasījums pēc bezalkoholiskā alus

Rīga, 16.janv., LETA. Latvijas tirgū kopumā pērn palielinājies pieprasījums pēc bezalkoholiskā alus, aģentūrai LETA pavēstīja alus darītavā AS "Aldaris".

Kompānijā pavēstīja, ka saskaņā ar "Nielsen" pagājušajā gadā veiktā tirgus pētījuma datiem bezalkoholiskā alus tirgus 2017.gadā audzis par 9%.

"Aldara" pārstāvji, komentējot iemeslus pieprasījuma pieaugumam pēc bezalkoholiskā alus, norādīja, ka bezalkoholiskā alus kategorija Latvijā un pasaulē kļūst arvien populārāka, jo arvien vairāk cilvēku seko līdzi kaloriju skaitam un veselīga dzīvesveida tendencēm - sportojot, ēdot veselīgāk un samazinot alkohola patēriņu.

Uzņēmuma pārstāvji arī norāda, ka "Aldaris" aizvadīto gadu ir noslēdzis ar bezalkoholiskā alus kategorijas ievērojamu pieaugumu. Gada beigās bezalkoholiskā alus kategorija ieņēma 7% no kopējā pārdotā "Aldara" alus produkcijas apjoma, kas ir ievērojama izaugsme. Kompānijas pārstāvji informēja, ka "Aldaris" turpina augt bezalkoholiskā alus segmentā, aizņemot jau 30% no tirgus un ieņemot tirgus līdera pozīciju.

"Aldara" valdes locekle Sigita Ozola pauda gandarījumu par "Aldara" bezalkoholiskā alus panākumiem tirgū. "Ar prieku vērojam, kā Latvijas pircēji bezalkoholisko alu sāk iecienīt un iekļaut savos ikdienas paradumos arvien vairāk. 2018. gadā mēs aktīvi strādāsim pie mūsu produktu uzlabošanas un modernizācijas," sacīja Ozola.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2016.gadā "Aldaris" strādāja ar 25,857 miljonu eiro apgrozījumu un 3,178 eiro zaudējumiem.

"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding".