"Imagehouse" jauna dizaina konceptveikala izveidē investēti 300 000 eiro

Rīga, 17.nov., LETA. Interjera salona "Imagehouse" jauna dizaina konceptveikala izveidē investēti 300 000 eiro, aģentūru LETA informēja "Imagehouse" pārstāvji.

"Imagehouse" salona atklāšana Rīgas centrā notika trešdien.

Līdz šim "Imagehouse" vairāk nekā 10 gadus darbojies interjera nozarē, Latvijā pārstāvot pasaulē zināmus interjera zīmolus un realizējot dažādus interjera projektus. Patlaban salons izvēlēto interjera zīmolu kolekciju papildinājis ar līdzīgi domājošu pasaules modes dizaineru kolekcijām, tostarp "Carven", "MM6", "Mother of Pearl", "Walk of Shame", "Henrik Vibskov", "Tonsure", "Harmony", "Bertoni", "Axel Arigato". Konceptveikals paplašinājis arī savu interjera zīmolu klāstu tādiem zīmoliem kā "Poliform", "Wittmann", "Muuto", "Munna design", "Magic Circus", "Lee Broom" u.c

Līdztekus interjeram un modei jaunajā "Imagehouse" konceptā iekļauts arī trešais elements – kafejnīca, kur tiek piedāvāta "Kalve" kafija un "Imagehouse" izstrādātas uzkodas un desertus.

Konceptveikala saimnieks Jānis Peide norāda, ka "Imagehouse" apvieno tā īpašnieku lielākās kaislības - interjeru un modi, izveidojot radošu telpu, kāda Latvijā līdz šim vēl nav radīta. "Bieži ceļojot, redzam interesantus risinājumus – konceptus, kuri vienā vietā apvieno dažādas radošas nozares. Esam radījuši unikālu vietu, kas piedāvā radošu iepirkšanās pieredzi katram apmeklētājam – viens to atradīs interjerā, otrs modē, cits baudot mūsu dizaina vidi kafejnīcā," uzsver Peide.

Savukārt "Imagehouse" saimniece Grēta Gorjučko uzsver, ka jaunā koncepta radīšanas procesā visvairāk laika nācās veltīt tieši modei, jo līdzšinējā "Imagehouse" salonā tā netika pārstāvēta vispār. "Mēs smēlāmies iedvesmu dažādās izstādēs, braucām uz modes "showroomiem" un būvējām attiecības ar pasaulē zināmiem zīmoliem, kas līdz šim Latvijā netika pārstāvēti vai nebija pazīstami vispār," uzsver Gorjučko.

Viņa skaidro, ka, radot salona konceptu, viņas un Peides nolūks nebija sekot līdzi esošajam pieprasījumam, bet radīt jaunu pieprasījumu, atdzīvinot modi un interjeru jaunā vides risinājumā.

"Imagehouse" apmeklētājiem ir atvērts sešas dienas nedēļā - darba dienās no plkst.11 līdz plkst.20, bet sestdienās - no plkst.11 līdz plkst.18.

"Imagehouse" pieder SIA "DJS", kas dibināta 2015.gadā. SIA "DJS" pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmuma vienīgā īpašniece ir Inga Gāršniece, liecina informācija "Firmas.lv".

SIA "DJS" pērn strādāja 733 699 eiro apgrozījumu un zaudējumiem 6110 eiro apmērā.

SIA "DJS" pieder 70% kapitāla daļas SIA "IH Cafe", bet atlikušās 30% uzņēmuma daļas pieder Gorjučko. SIA "IH Cafe" dibināta 2017.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800.