"Narvesen" attīstībā pērn investējis 1,3 miljonus eiro

Rīga, 25.jūl., LETA. Mazumtirdzniecības tīkla "Narvesen" attīstībā pērn investēti 1,3 miljoni eiro, aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmuma pārstāvji.

Kompānijā norādīja, ka pērn tika atvērtas septiņas jaunas "Narvesen" tirdzniecības vietas, uzlabota esošo tirdzniecības vietu vizuālā pievilcība, kopumā pagājušā gada laikā uzņēmuma attīstībā investējot 1,3 miljonus eiro.

Komentējot "Narvesen" klientu iepirkšanās paradumus, uzņēmumā atzīmēja, ka šovasar salīdzinoši vēsāku laika apstākļu dēļ Latvijas iedzīvotāji "Narvesen" tirdzniecības vietās tradicionālo vasaras produktu vietā biežāk izvēlas siltās un svaigās uzkodas un karstos dzērienus. Kafijas pārdošanas apmērs šogad vasaras pirmajā pusē ir pieaudzis gandrīz par piektdaļu, pieprasījums pēc hotdogiem kāpis par 8%, bet pieprasījums pēc svaigās pārtikas pieaudzis 2,2 reizes salīdzinājumā ar iepriekšējo gada attiecīgo periodu.

"Jūlijs ik gadu ir karstākais mēnesis, kad Latvijas iedzīvotāji visbiežāk veldzējas ar saldējumu un atvēsinošiem dzērieniem. Taču šogad laika apstākļu ietekmē cilvēku maltīšu ieturēšanas paradumi ir mainījušies - visvairāk tiek pirkti hotdogi, citas siltās uzkodas un arī dažāda veida svaigie salāti. Toties starp iecienītākajiem dzērieniem ierindojusies kafija," pastāstīja "Narvesen" mārketinga vadītāja Linda Sietiņa.

"Narvesen" novērojumi liecina, ka cilvēki cenšas ēst arvien veselīgāk un biežāk līdzņemšanai izvēlas iegādāties svaigos salātus, dārzeņus, augļus un citus veselīgos produktus. Pēdējā gada laikā pieprasījums pēc svaigajiem salātiem pieaudzis par 2,8 reizes, savukārt pēc augļiem un dārzeņiem - par 20%. Strauji pieaug arī maltīšu līdzņemšanai pārdošanas apjomi.

LETA jau vēstīja, ka "Narvesen" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Narvesen Baltija" apgrozījums pērn bija 60,277 miljoni eiro, kas ir par 0,2% vairāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmuma peļņa pērn bija 2,831 miljons eiro, kas ir samazinājums par 15,6%, liecina "Firmas.lv" informācija.

"Narvesen Baltija" pamatdarbība ir zīmola "Narvesen" vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 250 tirdzniecības vietās. Patlaban visas "Narvesen" tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

"Narvesen Baltija" reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. "Narvesen Baltija" pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Servicehandel". "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".