"Narvesen" apgrozījums pērn bija 60,277 miljoni eiro

Rīga, 30.jūn., LETA. Mazumtirdzniecības tīklu "Narvesen" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Narvesen Baltija" apgrozījums pērn bija 60,277 miljoni eiro, kas ir par 0,2% vairāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmuma peļņa pērn bija 2,831 miljons eiro, kas ir samazinājums par 15,6%, liecina "Firmas.lv" informācija.

Finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Narvesen Baltija" pērn strādāja, lai uzlabotu tirdzniecības vietu kvalitāti, pilnveidotu piedāvāto preču klāstu un nostiprinātu klientu lojalitāti. Uzņēmuma darbības bija vērstas arī uz tīkla paplašināšanu un informācijas tehnoloģiju (IT) infrastruktūras attīstību, kā arī jaunas tirdzniecības koncepcijas realizāciju, atsvaidzinot gan tirdzniecības vietu fasādes, gan interjeru.

Būtiskākais pieaugums pērn bija vērojams kafijas, pārtikas un dzērienu pārdošanā. "Narvesen Baltija" pērn nostiprinājusi arī pozīcijas tādās preču kategorijās kā transporta biļetes, tabaka, loto un prese.

Pērn noteiktie mērķi tika īstenoti un veiktās iestrādes ļauj prognozēt būtiskus mazumtirdzniecības tīkla kvalitātes uzlabojumus, tādēļ šogad sagaidāmi uzlabojumi visos būtiskākajos uzņēmuma rādītājos, norādīts vadības ziņojumā.

Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 60,173 miljoni eiro, bet peļņa - 3,357 miljoni eiro.

"Narvesen Baltija" pamatdarbība ir zīmola "Narvesen" vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 248 tirdzniecības vietās. Patlaban visas "Narvesen" tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

"Narvesen Baltija" reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. "Narvesen Baltija" pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Servicehandel". "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".