"Milda KM" pagājušo gadu noslēgusi ar 2,635 miljonu eiro apgrozījumu

Rīga, 25.maijs, LETA. Augļu un dārzeņu pārstrādātājs "Milda KM" pagājušajā gadā strādāja ar 2,635 miljonu eiro apgrozījumu un 95 244 eiro zaudējumiem, liecina informācija "Firmas.lv".

Tā kā kompānija 2015.gadā mainīja finanšu pārskata periodu no iepriekšējā gada 1.jūnija līdz kārtējā gada 31.maijam uz kalendāro gadu, tad tās finanšu rezultātus aizvadītajā gadā nav iespējams salīdzināt ar iepriekšējo pārskata periodu, kad kompānija iesniedza gada pārskatu par septiņiem mēnešiem - no 1.jūnija līdz 31.decembrim.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka kompānijas lielākais realizācijas tirgus ir Latvija, bet līdz pat 25% no kopējā pārdošanas apmēra kompānija eksportē uz Lielbritāniju, Igauniju, Lietuvu, Japānu un Austrāliju.

Tāpat kompānijas vadība atzīmē, ka pagājušajā gadā uzņēmums sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) piedalījās uzņēmēju dienās Vidzemē, Latgalē, Kurzemē un Zemgalē, kā arī aktīvi līdzdarbojās "Rīga Food 2016" un "Kokmuižas svētkos", kur patērētāji tika iepazīstināti ar esošo produktu sortimentu un jauniem produktiem, lai veicinātu uzņēmuma tēla un produkcijas atpazīstamību. Ar mērķi veicināt kompānijas eksportspējas attīstību uzņēmums aizvadītā gada nogalē sāka ražot jaunu produktu līniju.

"Milda KM" vadības ziņojumā teikts, ka 2016.gada nogalē "Milda KM" Latvijas tirgū attiecās no starpnieku pakalpojumiem produkcijas izplatīšanā, noslēdza sadarbības līgumus ar visām vadošajām tirdzniecības ķēdēm un sāka pirmās tiešās produkcijas piegādes. Tāpat kompānija pilnveidoja tirdzniecības un mārketinga nodaļas, piesaistīja jaunus speciālistus. Uzņēmuma tika optimizēti arī vairāki produktu ražošanas tehnoloģiskie procesi, lai samazinātu slodzi uz pašvaldības bioloģiskajām notekūdens ietaisēm. Projekta ietvaros kompānija pagājušajā gadā veica ražošanas notekūdens priekšattīrīšanas testus laboratorijas apstākļos. Tāpat kompānija veica izmaiņas uzņēmuma loģistikas nodaļas darbībā, organizējot iepirkuma konkursu par pakalpojumu sniegšanu produkcijas piegādes nodrošināšanā. Kompānija izveidoja arī pasūtījumu pieņemšanas un apstrādes sistēmas.

"Milda KM" vadība norāda, ka kompānijas nākotnes mērķi ir vērsti uz Latvijas tirgus pilnīgu apgūšanu 2014.gadā un pastiprinātu eksporta tirdzniecības kanālu attīstību. Šogad kompānija plāno pilnībā pārņemt distribūcijas sistēmas organizāciju un sākt tiešās piegādes sadarbības partneriem, tādējādi uzlabojot produktu apriti, veicinot to pieejamību veikalos, kā arī saīsinot piegādes ciklu un mazinot un mazinot pakalpojumu nodrošināšanas izmaksas. Tāpat kompānija plāno papildināt sortimentu ar jauniem produktiem un produktu grupām, kā arī nodrošināt nemainīgi augstus produktu kvalitātes standartus. "Milda KM" vadība arī atzīmē, ka kompānija ir sākusi sadarbību ar "SIA GGV Food" par jaunas produktu līnijas izveidi. Iecerēts, ka šī sadarbība ļaus stiprināt kompānijas konkurētspēju vietējā tirgū, kā arī veicināt eksportspējas palielināšanu šajā gadā.

Jau ziņots, ka finanšu gadā no 2015.gada 1.jūnija līdz 2015.gada 31.decembrim kompānija strādāja ar 1,706 miljonu eiro apgrozījumu un 54 195 eiro zaudējumiem.

"Mildas KM" darbības virzieni ir dārzeņu, konservu, pamatēdienu un ēdienu piedevu ražošana, kā arī tirdzniecība. Produkcija tiek ražota ar zīmoliem "Milda", "Gardigan" un "Maija un Paija". "Mildas KM" rūpnīca atrodas Kocēnu pagastā, uzņēmuma reģistrētais pamatkapitāls ir 2 322 000 eiro, pērn nodarbināto skaits - 53 cilvēki.

"Mildas KM" vienīgais īpašnieks ir uzņēmums "GGV Invest". Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "GGV Invest" īpašnieki ar 31,77% daļu katram ir Gints Čakāns, Jizhaku Rubanenko un Viesturs Kuļikovskis, bet 4,69% daļu pieder Gundaram Kuļikovskim.