"Narvesen" šogad attīstībā investēs ap diviem miljoniem eiro

Rīga, 9.jūn., LETA. Mazumtirdzniecības tīkls "Narvesen" šogad attīstībā investēs ap diviem miljoniem eiro, aģentūrai LETA teica "Narvesen" zīmola pārvaldītājas SIA "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Investīcijas paredzēts ieguldīt trīs attīstības virzienos - vairāku tirdzniecības vietu rekonstrukcijā, produktu attīstībā un informācijas tehnoloģiju pilnveidošanā.

Kā ziņots, mazumtirdzniecības tīklu "Narvesen" pārvaldošais uzņēmums "Narvesen Baltija" pērn strādājusi ar apgrozījuma kritumu un peļņas pieaugumu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums pērn apgrozīja 60,17 miljonus eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2014.gadā, kad apgrozījums bija 64,05 miljoni eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa sasniedza 3,35 miljonus eiro, kas ir par 13% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 2,96 miljonus eiro.

"Narvesen Baltija" pamatdarbība ir zīmola "Narvesen" vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 250 tirdzniecības vietās. Patlaban visas "Narvesen" tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

SIA "Narvesen Baltija" dibināta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. "Narvesen Baltija" pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Servicehandel". "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".