Zīmola "Lotos Pharma" īpašnieka radīto produktu apgrozījums pērn pārsniedza miljonu eiro

Rīga, 8.febr., LETA. Uzņēmuma SIA "AD Smart", kam pieder zīmols "Lotos Pharma", radīto produktu apgrozījums pērn pārsniedza miljonu eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Salīdzinot ar 2014.gadu, pagājušajā gadā produktu realizācijas apjoms pieauga par 50%, norāda "AD Smart" īpašnieks Kaspars Ivanovs.

Viņš atzīmē, ka pagājušajā gadā, veicot salīdzinoši lielas investīcijas, tika ieviesti deviņi jauni produkti. To izstrādē investēti vairāk nekā 100 000 eiro.

Šogad uzņēmums iecerējis dubultot produktu realizācijas apjomu. Lai būtu iespējama produktu apjoma palielināšana, uzņēmums iegādājies jaunas ražošanas iekārtas, stāsta Ivanovs.

"Arī šogad turpināsim investēt jaunu produktu izveidē, kā arī to efektivitātes novērtēšanā. Ap 150 000 eiro esam jau ieguldījuši produktos, kas dienas gaismu ieraudzīs nākamo trīs gadu laikā. Izstrādes stadijā patlaban ir 11 jauni produkti," atklāj Ivanovs.

"Lotos Pharma" ir uzņēmumam "AD Smart" piederošs zīmols.

Kā liecina "Firmas.lv" dati, "AD Smart" 2014.gadā apgrozīja 564 909 eiro un nopelnīja 116 927 eiro. SIA "AD Smart" dibināta 2011.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2800 eiro. "AD Smart" īpašnieks ir Ivanovs.