Līgo svētku laikā "Preiļu siers" kāpina pārdošanu Latvijā

Piena pārstrādes uzņēmumiem Līgo svētku laiks veicina tirgus noietu, jo iedzīvotāji izvēlas iegādāties dažādus sierus svētku galdam. Šo tendenci ir novērojis arī AS "Preiļu siers."

Kā pilsētas informācijas portālu tīklam Pilseta24.lv apstiprināja uzņēmuma pārstāve Zoja Gulbinska, tad sieru jūnijā tiešām pērk vairāk. AS "Preiļu siers" gan neražo speciālu Jāņu sieru, jo 95% saražotās produkcijas tiek eksportēta uz ārzemēm un tikai 5% paliek Latvijā.  Tomēr tas nav šķērslis, jo iedzīvotāji izvēlas arī citus sierus, ne tikai tradicionālo ķimeņu sieru.

Viens no būtiskiem uzņēmuma veiksmes faktoriem ir nemainīgi augsta produkcijas kvalitāte. Turpinot attīstīties, "Preiļu siers" 2013.gadu ir noslēdzis ar apgrozījumu 48,2 miljonu eiro apmērā, kas ir par 27% lielāks nekā 2012.gadā, un peļņu 1,95 miljonu eiro apmērā.

Gulbinska atzīst, ka  "Preiļu siers" ir vērsts uz attīstību un izaugsmi. Visu laiku tiek meklēti jauni eksporta tirgi un tiek piesaistīti jauni klienti.

Akciju sabiedrība "Preiļu siers" izveidota 1994.gadā, uz 1972.gadā dibinātā valsts uzņēmuma "Preiļu siera rūpnīca" bāzes. "Preiļu siers" ražo dažādus cietos sierus, no kuriem populārākais ir "Čedars", kā arī sausos piena produktus.

Uzņēmumam ir 659 akcionāri, lielākā daļa no viņiem zemnieki, kas vienlaikus ir ražotnes piena piegādātāji.

"Preiļu siers" ir viens no lielākajiem ražošanas uzņēmumiem un darba devējiem Latgalē, nodrošinot aptuveni 280 darba vietas.