"Pernod Ricard Latvia" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā samazinājās par 1,6%

Rīga, 9. dec., LETA. Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājs SIA "Pernod Ricard Latvia" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2024. gada 1. jūlija līdz šā gada 30. jūnijam, strādāja ar 25,046 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,6% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa saruka par 97,9% - līdz 4915 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pārdošanas prognožu precizitāte ir vēl vairāk uzlabota, tādējādi nodrošinot efektīvāku pasūtījumu izpildi un optimālākus aktivitāšu piedāvājumus biznesa partneriem.

Pārskata gadā kompānijā koncentrējās uz 13 labākajiem zīmoliem, kā arī optimizēja ieguldījumus citos produktos.

Uzņēmums pērn investēja zīmolos "Jameson", "Ballantine's", "Absolut", "Havana Club", "Ararat", "Jacob's Creek", "Beefeater" un "Chivas", teikts ziņojumā.

"Pernod Ricard Latvia" turpinās aktīvu darbību visienesīgākajos tirgus segmentos - viskija, degvīna, ruma un džina segmentos. Uzņēmuma mērķis ir saglabāt pašreizējās tirgus pozīcijas šajos segmentos, uzmanību pievēršot tieši degvīna, viskija un džina segmenta attīstībai.

Tāpat kompānija veiks ieguldījumus "super premium" segmentā, attīstot "premium" viskija, džina, brendija un konjaka kategorijas.

Jau ziņots, ka "Pernod Ricard Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2022. gada 1. jūlija līdz 2023. gada 30. jūnijam, strādāja ar 25,456 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa saruka par 50,6% - līdz 235 573 eiro, liecina "Firmas.lv" pieejamā informācija.

Kompānija reģistrēta 1998. gadā, un tās pamatkapitāls ir 586 208 eiro. "Pernod Ricard Latvia" īpašnieks ir Francijā reģistrētais "Pernod Ricard Europe, Middle East and Africa".
Raksta pirmavots