"CrossChem" investējis vairāk nekā 200 000 eiro procesu digitalizācijā un automatizācijā

Rīga, 4. dec., LETA. Dīzeļdegvielas piedevas "AdBlue" ražotājs SIA "CrossChem" investējis vairāk nekā 200 000 eiro procesu digitalizācijā un automatizācijā, teikts kompānijas paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".

"CrossChem" informē, ka uzņēmumā ieviesta resursu pārvaldības sistēma "Odoo". Projekts realizēts ar "Attīstības finanšu institūcijas "Altum"" līdzfinansējumu. No kopējām izmaksām 70 315 eiro veido kapitāla atlaide.

Jaunā sistēma pilnībā sāks darboties 2026. gada janvārī.

"Odoo" sistēma apvieno un automatizē visus uzņēmuma galvenos procesus, sākot no ražošanas un noliktavas pārvaldības līdz pārdošanai, grāmatvedībai un klientu attiecību uzturēšanai (CRM), skaidro kompānijā, piebilstot, ka automatizācija nodrošinās raitāku dokumentu apriti un efektīvāku loģistikas plānošanu, garantējot klientiem ātrāku un precīzāku servisu.

""Odoo" ieviešana nav tikai informācijas tehnoloģiju (IT) projekts, tā ir mūsu apņemšanās ilgtspējīgai izaugsmei un efektivitātei," pauž "CrossChem" valdes priekšsēdētājs Ričards Andersons.

LETA jau vēstīja, ka "CrossChem" apgrozījums šogad deviņos mēnešos bija 13,274 miljoni eiro, kas, pēc aģentūras LETA aprēķiniem, salīdzinājumā ar 2024. gada deviņiem mēnešiem ir samazinājums par apmēram 21,5%.

Savukārt "CrossChem" auditētais apgrozījums pagājušajā gadā bija 21,343 miljoni eiro, kas ir par 1,2% vairāk nekā 2023. gadā, kamēr uzņēmuma peļņa samazinājās 3,3 reizes un bija 124 372 eiro.

Uzņēmums reģistrēts 2007. gadā, un tā pamatkapitāls ir 1,301 miljons eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "CrossChem" vienīgais īpašnieks ir "CrossChem International". "CrossChem" obligācijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".
Raksta pirmavots