"Orkla Latvija" zīmola "Spilva" ražošanas ēkas paplašināšanā un ražošanas līniju modernizācijā investēs 5,4 miljonus eiro

Rīga, 9.sept., LETA. Pārtikas ražotājs "Orkla Latvija" mērču un gatavo ēdienu zīmola "Spilva" ražošanas ēkas Babītē paplašināšanā un galveno ražošanas līniju modernizācijā investēs 5,4 miljonus eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Uzņēmumā norāda, ka investīcijas veido Eiropas Savienības atbalsts, kā arī "Orkla Latvija" finansējums. Investīciju mērķis ir nodrošināt racionālu ražošanas plūsmu un automatizācijas iespējas, palielināt uzņēmuma ražošanas ātrumu, kapacitāti un efektivitāti, kā arī samazināt personāla slodzi.

"Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons skaidro, ka "Spilva" majonēžu un mērču ražošanas līnijas noslodze bija sasniegusi 90%, ko ietekmēja būtisks eksporta pieaugums. Tāpat, pateicoties šīm investīcijām, "Spilva" turpinās audzēt ražošanas apmērus.

Investīciju projektu plānots īstenot pusotra gada laikā, tostarp aptuveni deviņus mēnešus ilgs ražotnes paplašināšanas darbi un vēl deviņus mēnešus - ražošanas līniju pārcelšanas, modernizācijas un automatizācijas darbi. Projektu plānots pabeigt 2027.gada vidū.

Jau ziņots, ka "Orkla Latvija" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 112,834 miljoni eiro, kas ir par 1,8% mazāk nekā 2023.gadā, bet koncerna peļņa sasniedza 2,898 miljonus eiro, kas ir par 4,5% vairāk nekā gadu iepriekš.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. "Orkla Latvija" koncernā ietilpst SIA "Latfood Agro", SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "Staburadze".

Uzņēmums ietilpst Norvēģijas koncernā "Orkla". Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Spilva", "Gutta" un citus zīmolus.
Raksta pirmavots