"220.lv" mātesuzņēmums "PHH Group" par vairāk nekā 80% samazinās Ķīnas preču skaitu

Rīga, 2.jūl., LETA. E-komercijas grupas "220.lv" mātesuzņēmums "PHH Group" par vairāk nekā 80% samazinās Ķīnas preču skaitu uzņēmuma "Marketplace" platformās, aģentūru LETA informēja "220.lv" pārstāvji.

Izmaiņas skars "PHH Group" pārvaldītās platformas, tostarp "220.lv", "Pigu.lt", "Kaup24.ee" un "HobbyHall.fi". Paredzēts, ka izmaiņas stāsies spēkā šonedēļ.

"PHH Group" izpilddirektors Daiņus Ļuļis norāda, ka grupa iepriekš pārāk lielu uzsvaru likusi uz sortimenta apmēru un tā paplašināšanu, nevis uz vērtības radīšanu klientam.

"Šodien ir skaidrs, ka priekšplānā jābūt kvalitātei un klientu pieredzei, tāpēc mēs pārtraucam piedāvāt preces, kas rada bažas par to kvalitāti vai piegādes termiņiem," norāda Ļuļis.

Lēmums pieņemts, balstoties gan uz iekšējo komandu veikto izvērtējumu, gan uz mākslīgā intelekta analīzes rīkiem.

Ļuļis pauž, ka pēdējos mēnešos grupa uzlabojusi kvalitātes kontroles mehānismus un paātrinājusi piegādi visos tirgos.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka interneta veikala "220.lv" pārvaldītājs Latvijā SIA "Pigu Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2023.gada 1.aprīļa līdz 2024.gada 31.martam, strādāja ar 37,771 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī kompānija guva peļņu 370 254 eiro apmēra pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

"Pigu Latvia" reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 3 735 984 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Lietuvas "Pigu".

"PHH Group" tika izveidota, kad "Pigu Group", kurā iekļaujas arī "220.lv", apvienojās ar Somijas "Hobby Hall". "PHH Group" pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Uzņēmuma grupā ir "220.lv", "Pigu.lt", "Kaup24.ee", "Hansapost.ee" un "Hobbyhall.fi".