"Baltic Restaurants Latvia" apgrozījums pērn palielinājies par 5,7%

Rīga, 25.jūn., LETA. Ēdināšanas pakalpojumu sniedzēja SIA "Baltic Restaurants Latvia", kas strādā ar zīmoliem "Daily", "Chat" "Restart" un "Noonbox", apgrozījums pagājušajā gadā bija 30,137 miljoni eiro, kas ir par 5,7% vairāk nekā 2023.gadā, vienlaikus kompānijas peļņa samazinājās par 4,8% - līdz 3,298 miljoniem eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma pieaugums saistīts ar jaunu struktūrvienību atvēršanu 2023.gada otrajā pusē, kas pērn darbojās visu gadu.

2024.gada beigās "Baltic Restaurants Latvia" bija 135 ēdināšanas vietas, tostarp lielākie segmenti bija 100 izglītības iestāžu ēdināšanas vietas un 20 darbinieku pusdienu ēdināšanas vietas. Pagājušajā gada 129 ēdināšanas vietas darbojās ar "Daily" zīmolu, trīs - ar "Restart zīmolu", divas - ar "Noonbox" zīmolu, bet viena - ar "Chat" zīmolu.

"Baltic Restaurants Latvia" pagājušajā gadā ieguldīja 700 000 eiro galvenokārt jaunu ēdināšanas vietu atvēršanā un jaunās iekārtās esošajās vietās.

Šogad kompānija plāno turpināt darbu pie procesu pilnveidošanas un standartizācijas, kvalitātes nostiprināšanas, kā arī apgrozījuma palielināšanas. Vienlaikus plānots attīstīt un pilnveidot sadarbību ar grupas uzņēmumiem Igaunijā.

2023.gadā "Baltic Restaurants Latvia" apgrozījums bija 28,522 miljoni eiro un peļņa - 3,466 miljoni eiro.

Kompānija "Baltic Restaurants Latvia" reģistrēta 2001.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,6 miljoni eiro. Kompānija pieder SIA "Baltic Restaurant Business", bet tās patiesie labuma guvēji ir Guntis Bredovskis, Aigars Kaugars un Anita Gleizde.
Raksta pirmavots