Sūtījumu piegādes uzņēmuma "Smartposti" Latvijā apgrozījums pērn palielinājies par 3,1%

Rīga, 9.jūn., LETA. Sūtījumu piegādes uzņēmuma SIA "Smartposti" Latvijā apgrozījums pagājušajā gadā bija 10,079 miljoni eiro, kas ir par 3,1% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma zaudējumi palielinājās 2,7 reizes - līdz 1,16 miljoniem eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka zaudējumu pieaugums pērn bija saistīts ar konkurences pieaugumu, kas radīja ietekmi uz cenu noteikšanu un rentabilitāti.

Vadības ziņojumā skaidrots, ka Latvijas tirgu pērn ietekmēja Lietuvas valsts pasta kompānijas "Lietuvos paštas" piegādes pakalpojumu tīkla "Unisend" ienākšana tirgū. Tādējādi tika apgrūtināta "Smartposti" pārdošanas attīstība vietējā tirgū, tomēr "Smartposti" pērn pastiprināja darbību farmācijas segmentā.

Vienlaikus 2024.gadā kompānija investēja līdzekļus "Smartposti" pakomātu tīkla attīstībai.

Savukārt šogad kompānija turpinās operatīvo darbību uzlabošanu, ieviešot jaunus maršrutu optimizācijas tīklus, kā arī turpinās investēt līdzekļus pakomātu tīkla paplašināšanā. Kompānija paredz, ka tirgus konkurence šogad saglabāsies daudzpusīga, bez būtiskām cenu līmeņa izmaiņām.

2024.gadā "Smartposti" strādāja ar 9,779 miljonu eiro apgrozījumu un 427 389 eiro zaudējumiem.

Uzņēmums reģistrēts 2001.gadā, un tā pamatkapitāls ir 5,795 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "SmartPosti" pieder Somijā reģistrētajai "Posti Group".
Raksta pirmavots