"OC Vision" apgrozījums pērn pieaudzis par 11,9%

Rīga, 2.jūn., LETA. Optiku tīkla kompānija "OC Vision" pagājušajā gadā strādāja ar 18,943 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka 2,7 reizes un bija 512 245 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka kompānija 2024.gadā realizēja optiku projektu atjaunošanas, pārveides un izbūves darbus, tostarp redzes un dzirdes pārbaudes tehnoloģiju atjaunošanu un jaunāko risinājumu ieviešanu tajos.

Pagājušajā gadā "OC Vision" turpināja arī uzņēmuma biznesa modeļa pielāgošanu pandēmijas un ģeopolitikas ietekmētajai pasaules ekonomikai, veicot būtiskas investīcijas digitālo risinājumu ieviešanā un efektivitātes celšanā, pausts vadības ziņojumā.

Turpmāk kompānija plāno gan optiku tīkla paplašināšanu, atverot optikas topošos, izdevīgi izvietotos tirdzniecības centros, kā arī A klases ielu lokācijās, gan nerentablo optiku slēgšanu vai pārvietošanu, gan arī ar e-komercijas tiešsaistes platformas un zīmola attīstību un investīcijas tehnoloģijās.

Kompānijai ir 35 optikas veikalu tīkls Latvijā, kas strādā ar zīmoliem "OptiO", "Vizionette" un "Lornete", kā arī internetveikali "Dr. Lensor", "OptiO", "Vizionette" un uz B2B klientu orientētā redzes korekcijas preču vairumtirdzniecības un instrumentu servisa bizness "Opptica".

"OC Vision" 2023.gadā strādāja ar 16,921 miljona eiro apgrozījumu un 1,367 miljonu eiro peļņu.

Kompānija "OC Vision" reģistrēta 1992.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 220 539 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Jānis Dzenis (31,79%), Pēteris Cikmačs (28,21%), Gatis Kokins (20%) un Toms Dzenis (20%).
Raksta pirmavots