Zīmola "Francis" majonēzes ražotāja apgrozījums pērn samazinājies par 7,6%

Rīga, 2.jūn., LETA. Zīmola "Francis" majonēzes ražotājs SIA "Balttur-R" pagājušajā strādāja ar 7,946 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,6% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 13,5% un veidoja 1,962 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Balttur-R" pārdotās produkcijas pašizmaksa pērn samazinājās par 370 109 eiro.

2023.gadā "Balttur-R" strādāja ar 8,599 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 26,4% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa palielinājās 2,1 reizi un sasniedza 2,27 miljonus eiro.

Uzņēmums reģistrēts 1993.gadā, un tā pamatkapitāls ir 3000 eiro. Uzņēmums pieder deviņām privātpersonām, tostarp Kanādas pilsonim Jevgēnijam Khinevičam pieder 31,8%, Inai Dzenei un Oļegam Dubrovinam pa - 27,5%, Edvīnam Medniekam - 5%, Ludmilai Novikovai - 3%, Guntai Bernotei - 2,5%, Žannai Doidai - 1,5%, Baltkrievijas pilsonei Tatsianai Kijkovai - 1%, bet Tatjanai Ščavļevai - 0,2%.

"Balttur-R" galvenais darbības veids ir lauksaimniecības produktu pārstrāde un majonēzes ražošana.
Raksta pirmavots