"Hotel Grand Palace" apgrozījums pērn pieaudzis par 7,4%

Rīga, 12.maijs, LETA. Viesnīca SIA "Hotel Grand Palace" pagājušajā gadā strādāja ar 2,362 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,4% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma zaudējumi saruka par 23,2% un bija 162 706 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka no 2024.gada oktobra "Hotel Grand Palace" viesnīca un restorāns "Seasons" ir minēti "Michelin" ceļvedī, kas pagājušā gada beigās pozitīvi ietekmēja restorāna ieņēmumus.

Tāpat vadības ziņojumā minēts, ka pērn palielinājās viesnīcas klientu skaits no Somijas un Āzijas.

Šogad "Hotel Grand Palace" plāno koncentrēties uz jaunu klientu piesaistīšanu, izmantojot rezervācijas interneta vidē un klātienes tikšanās ar ceļojumu aģentiem un ceļojumu gadatirgu apmeklējumus. Kompānija plāno piesaistīt vairāk klientu no tādiem saistītajiem tirgiem kā Japāna, Koreja, Skandināvija un Somija, jo no šīm valstīm ir novērots intereses pieaugums.

Vienlaikus vadības ziņojumā minēts, ka kopš pagājušā gada viesnīcu negatīvi ietekmē būvdarbi ielas pretējā pusē, kas ilgs līdz 2025.gada rudenim. Tādējādi samazinās ieņēmumi no istabām, grupu rezervācijām, kā arī ieņēmumi no vasaras terases.

"Hotel Grand Palace" 2023.gadā strādāja ar 2,199 miljonu eiro apgrozījumu un 211 862 eiro zaudējumiem.

"Hotel Grand Palace" reģistrēta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir divi miljoni eiro, bet vienīgais īpašnieks - Igaunijā reģistrētais "Schlossle Hotel Group".