"Media House" apgrozījums pērn pieaudzis par 30,7%

Rīga, 7.apr., LETA. Reklāmas aģentūra SIA "Media House" pagājušajā gadā strādāja ar 13,841 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 30,7% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmuma peļņa pieauga gandrīz divas reizes - līdz 116 052 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā pausts, ka apgrozījuma pieaugums skaidrojams ar klientu uzticību un vēlmi pēc kvalitatīviem mediju un reklāmas pakalpojumiem.

Šā gada "Media House" prioritāte ir procesu digitalizācija, kas ļaus efektīvāk plānot mediju kampaņas un efektīvāk izmantot esošos resursus. Tāpat liela uzmanība tiks veltīta mākslīgā intelekta rīkiem un to pielietošanai biznesā.

2023.gadā "Media House" strādāja ar 10,589 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 22,1% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmuma peļņa saruka par 10,2% - līdz 58 086 eiro.

Uzņēmums reģistrēts 1994.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Media House" kapitālā 40,04% pieder Igaunijas uzņēmumam "AGE Com", bet pa 29,98% pieder Igaunijas uzņēmumiem "Medialab" un "AD3".
Raksta pirmavots