Lūdzu, autorizējieties, lai turpinātu

Konkursā "Heavent Awards" uzvar komunikācijas aģentūras "Luka" pasākums "Dvēseles stīgas"

Rīga, 31.marts, LETA. Pasākumu industrijas festivālā un konkursā "Heavent Awards 2025" Kannās, Francijā par uzvarēju atzīst pasākumu un komunikācijas aģentūras "Luka" rīkotais pasākums "Dvēseles stīgas", aģentūru LETA informēja "Luka" vadītāja, producente Inese Lukaševska.

Pasākums "Dvēseles stīgas" ieguva konkursa "Grand Prix", kā arī zeltu kategorijā "B2B" ("Business-to-Business").

Savukārt radošās apvienības "Skudras metropole" sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu "Don't Panic" īstenotais projekts "Digitālā ziedu galerija - šampanieša bārs" ieguva zeltu kategorijā "BtoC" ("Business-to-Consumer"), aģentūru LETA informēja "Skudras metropole" pārstāve Gita Pastora.

Lukaševska skaidro, ka pasākuma "Dvēseles stīgas" ideja bija caur mākslas valodu profesoriem neiroloģijā no 12 valstīm atklāt viņu pacientu jeb cilvēku ar neironu problēmām ikdienu. Pasākums ticis veidots kā vienots trīs stundu gastronomiski horeogrāfisks iestudējums, kas sastāvēja no trīs pacientu dzīves cikliem - dzīve tumsā, transformācijas un spēju just dzīvi pilnās krāsās.

Kategorijā "B2B" bija nominēti arī Beļģijas aģentūras "MeetMarcel", Portugāles aģentūras "Desafio Global", Francijas aģentūru "Cocotte Communication" un "Hopscotch Event" un Itālijas aģentūras "Balich Wonder Studio" veidotie pasākumi, liecina informācija konkursa mājaslapā.

Segmentā "BtoC" bija nominēti arī Francijas aģentūru "Galeries Lafayette", "Black Lemon" un "La Villa Maison De Communication" un Vācijas aģentūras "Battle Royal Studios" projekti, liecina informācija konkursa mājaslapā.

Konkursā "Heavent Awards" tiek apbalvoti labākie izklaides un kultūras pasākumi no visas pasaules. Konkursa vienpadsmit kategorijās kopumā bija pieteikts 161 darbs no Francijas, Vācijas, Nīderlandes, Norvēģijas, Portugāles, Spānijas, Itālijas, Polijas, Beļģijas un citām valstīm. Pārējās kategorijās aģentūras no Latvijas nebija nominētas, liecina informācija "Heavent Awards 2025" mājaslapā.

Konkursa finālā iekļuva tādi darbi kā, piemēram, Olimpisko spēļu atklāšanas un noslēguma ceremonijas, Parīzes Dievmātes katedrāles atklāšanas ceremonija. Pasākumus bija pieteikuši pasaulē pazīstami zīmoli, tostarp "Google", "Youtube", "BMW", "Deloitte", "Pernod Ricard", "Norwegian Air", "L'oreal".

LETA jau ziņoja, ka konkursā "Heavent Awards 2023" apvienība "Skudras metropole" un Ukrainas aģentūra "Plombir Event" ar starptautisko labdarības projektu "Ukraine. Residence of Freedom" ieguva zelta apbalvojumu kategorijā "Sport, Cultural, Educational or Entertainment Event Award".

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "Luka Group" reģistrēta 2002.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2844 eiro. Uzņēmums pieder Lukaševskai. 2024.gadā "Luka Group" strādāja ar 400 178 eiro apgrozījumu un 66 464 eiro peļņu.

Savukārt SIA "Skudras Metropole" reģistrēta 2003.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro. Uzņēmums pieder Gundegai Skudriņai, liecina informācija "Firmas.lv". 2023.gadā "Skudras Metropole" strādāja ar 433 504 eiro apgrozījumu un 5075 eiro peļņu.
Raksta pirmavots