"Spring PR & Communications" kļuvusi par specializētā kapitāla tirgus un zīmolu komunikācijas aģentūru

Rīga, 6.marts, LETA. SIA "Spring PR & Communications" kļuvusi par specializētā kapitāla tirgus un zīmolu komunikācijas aģentūru, aģentūru LETA informēja aģentūras pārstāvji.

Aģentūrā norāda, ka "Spring PR & Communications" komandai ir pievienojusies komunikācijas eksperte un SIA "Auza Advisory" dibinātāja Laima Auza, kļūstot par vienu no uzņēmuma līdzīpašniecēm.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka Auzai patlaban pieder 50% "Spring PR & Communications" kapitāldaļu, tādējādi aģentūras dibinātājas Kristiānas Antonišķes līdzdalība aģentūrā samazinājusies no 90% līdz 50%.

Iepriekš 10% aģentūras kapitāldaļu piederēja Zanei Šalmei-Garlaskelli.

Izmaiņas kompānijas dalībnieku sastāvā Uzņēmumu reģistrā iegrāmatotas otrdien, 4.martā.

Auza specializējas korporatīvajā komunikācijā, reputācijas vadībā, krīzes situāciju un konfliktu risināšanā. Auzai ir vairāk nekā 20 gadu pieredze banku un lielu uzņēmumu korporatīvās komunikācijas un reputācijas veidošanā. Viņa ir strādājusi gan PR aģentūrās, gan valsts pārvaldē, norāda aģentūras pārstāvji.

Savukārt Antonišķe aģentūras darbā prioritizē zīmola un uzņēmuma stratēģijas izpratni. Viņa ir ieguvusi 14 gadu pieredzi, vadot starptautiskā zīmola "Madara Cosmetics" tēla veidošanu un mārketingu un apgūstot komunikācijas praksi tādās valstīs kā Vācija, Francija, Somija un Nīderlande.

"Spring PR & Communications" piedāvā tādus pakalpojumus kā zīmola un reputācijas vadība, kapitāla tirgus un finanšu komunikācija, mārketinga un digitālā komunikācija, komunikācijas analītika, kā arī mediju treniņus un publisko runu.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2023.gadā "Spring PR & Communications" strādāja ar 9675 eiro apgrozījumu un 2146 eiro peļņu.

Aģentūra dibināta 2015.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro.
Raksta pirmavots