"Media House" un "Reklāmas aģentūra "Via Media"" piesaistījušas jaunus dalībniekus - "Medialab" un "AD3"

Rīga, 12.janv., LETA. Notikušas izmaiņas reklāmas aģentūras SIA "Media House" un SIA "Reklāmas aģentūra "Via Media"" dalībnieku sastāvā, piesaistot jaunus dalībniekus - Igaunijas uzņēmumus "Medialab" un "AD3", liecina informācija "Firmas.lv".

"Medialab" un "AD3" katra ieguvusi 29,98% "Media House" un "Reklāmas aģentūras "Via Media"" kapitāldaļu.

Tādējādi līdzšinējā vienīgā īpašnieka, Igaunijas uzņēmuma "AGE Com", līdzdalība "Media House" un "Reklāmas aģentūras "Via Media"" kapitālā ir samazinājās no 100% līdz 40,04%.

Izmaiņas par "Reklāmas aģentūra "Via Media"" dalībnieku sastāva maiņu Uzņēmumu reģistrā iegrāmatotas pirmdien, 6.janvārī, savukārt "Media House" izmaiņas dalībnieku sastāvā Uzņēmumu reģistrā iegrāmatotas trešdien, 8.janvārī.

"Reklāmas aģentūras "Via Media"" 2023.gadā strādāja ar 5,215 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 15,1% mazāk nekā 2022.gadā, bet uzņēmuma peļņa pieauga 3,4 reizes un bija 4903 eiro. Uzņēmums reģistrēts 1997.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Reklāmas aģentūras "Via Media"" līdz šim vienīgais īpašnieks bija Igaunijā reģistrētais "AGE Com", kam Latvijā pieder arī citas reklāmas aģentūras, piemēram, SIA "Guilty".

Savukārt "Media House" 2023.gadā strādāja ar 10,589 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 22,1% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmuma peļņa saruka par 10,2% - līdz 58 086 eiro. Uzņēmums reģistrēts 1994.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Media House" vienīgais īpašnieks līdz šim bija "AGE Com".
Raksta pirmavots