Zīmola "Francis" majonēzes ražotāja apgrozījums pērn palielinājies par 26,4%

Rīga, 23.maijs, LETA. Zīmola "Francis" majonēzes ražotāja SIA "Balttur-R" apgrozījums pagājušajā gadā bija 8,599 miljoni eiro, kas ir par 26,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās 2,1 reizi un sasniedza 2,27 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Balttur-R" finansiālā situācija ir stabila.

Vienlaikus kompānijas vadība norāda, ka Covid-19 neietekmēja "Balttur-R" rezultātus, turklāt uzņēmuma vadība ir guvusi nozīmīgu pieredzi, kā strādāt sarežģītos apstākļos.

Tāpat vadības ziņojumā minēts, ka starp "Balttur-R" piegādātājiem nav Krievijas, Baltkrievijas un Ukrainas uzņēmumu, tāpēc karam Ukrainas teritorijā nav būtiskas ietekmes uz kompānijas darbību.

2022.gadā "Balttur-R" strādāja ar 6,803 miljonu eiro apgrozījumu un 1,08 miljonu eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 1993.gadā, un tā pamatkapitāls ir 3000 eiro. Uzņēmums pieder deviņām privātpersonām, tostarp Kanādas pilsonim Jevgēnijam Khinevičam pieder 31,8%, Inai Dzenei - 27,5%, Oļegam Dubrovinam - 27,5%, Edvīnam Medniekam - 5%, Ludmilai Novikovai - 3%, Guntai Bernotei - 2,5%, Žannai Doidai - 1,5%, Baltkrievijas pilsonei Tatsianai Kijkovai - 1%, Tatjanai Ščavļevai - 0,2%.

"Balttur-R" galvenais darbības veids ir lauksaimniecības produktu pārstrāde un majonēzes ražošana.