"Apranga" apgrozījums pērn pieaudzis par 3,3%

Rīga, 21.maijs, LETA. Apģērbu tirgotājs SIA "Apranga" pērn strādāja ar 21,761 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 3,3% vairāk nekā 2022.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 42% un bija 1,2 miljoni eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Apranga" veikalu tīklu ietekmēja veikala "Moskito" slēgšana tirdzniecības centrā "Spice", "Moskito", "Jack & Jones" un "Vero Moda" veikalu slēgšana centrā "Akropole Rīga", kā arī veikalu "Burberry", "Emporio Armani" slēgšana slikto finanšu rādītāju dēļ.

Taču pērn tirdzniecības centrā "Akropole Rīga" kompānija atvēra veikalu "Hugo", tirdzniecības centrā "Spice" atvērts veikals "Calvin Klein", savukārt "Akropole Alfa" pērn atvērti veikali "Jack & Jones" un "Vero Moda". Tāpat Rīgā, Elizabetes ielā, pērn atvērts veikals "Nude", norādīts ziņojumā.

Kopumā pērn "Apranga" pārvaldīto veikalu platība Latvijā sasniedza 11 600 kvadrātmetrus.

Šogad "Apranga" vadība plāno apgrozījuma pieaugumu par 9%, sasniedzot 23,6 miljonus eiro un plāno arī atvērt divus līdz četrus jaunus veikalus.

"Apranga" 2022.gadā strādāja ar 21,056 miljonu eiro apgrozījumu un 845 553 eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 2002.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2 134 260 eiro. "Apranga" īpašnieks ir Lietuvā reģistrētā "Apranga", kuras akcijas kotē Viļņas biržas oficiālajā sarakstā.

"Apranga" Latvijā pārvalda veikalus "Jack & Jones", "Mango", "Hugo", "Aldo", "Moskito", "Calvin Klein", "Armani Exchange", "Weekend Max Mara", "City men & women" un citus.