Pērn "CleanR" apsaimniekojis par 9% vairāk atkritumu

Rīga, 6.marts, LETA. Pērn atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums SIA "CleanR" apsaimniekojis vairāk nekā 150 000 tonnu atkritumu, kas ir par 9% vairāk nekā 2022.gadā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Valerijs Stankevičs.

Viņš norāda, ka apsaimniekoto atkritumu apmēra pieaugumu veicinājis gan kopējais atkritumu apjoma kāpums, gan "CleanR" apkalpošanas teritoriju paplašināšanās.

Kā skaidro Stankevičs, "CleanR" nodrošina atkritumu apsaimniekošanu vairāk nekā 50 000 adrešu, apkalpojot gandrīz 500 000 iedzīvotāju Rīgā, Pierīgā un citās Latvijas pilsētās un pagastos.

Kompānijā norāda, ka no pērn savāktajiem un izvestajiem atkritumiem 12% bija dalīti šķirotais papīra, plastmasas, metāla un stikla iepakojums, 4,5% - bioloģiski noārdāmie atkritumi, bet 1% - tekstils.

"CleanR" arī atzīmē, ka šogad uzņēmums iedzīvotāju šķirošanas aktivitātes veicināšanai ir ieviesis iespēju ikvienam "CleanR" klientam pašapkalpošanās platformā "manai.videi.lv" redzēt savu "šķirotspēju" jeb savā mājsaimniecībā vai uzņēmumā radīto atkritumu šķirošanas statistiku.

Platformā redzams, cik daudz un kāda veida atkritumi konkrētajā adresē ir radīti, sašķiroti, nodoti pārstrādei un enerģijas ieguvei vai noglabāti poligonā. Tāpat digitālais datu rīks ļauj uzzināt, kas jādara, lai uzlabotu savas mājsaimniecības vai uzņēmuma ekoloģiskās pēdas rādītājus un samazinātu atkritumu apsaimniekošanas rēķinu.

"CleanR" 2022.gadā strādāja ar 48,679 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 18,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 46,1% un bija 4,833 miljoni eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

"CleanR" reģistrēta 2004.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,2 miljoni eiro. Kompānija ietilpst AS "CleanR grupa".

Kopumā "CleanR grupā" ietilpst 25 uzņēmumi, tostarp sadzīves atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums "CleanR", industriālo atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums SIA "CleanR Verso", telpu uzkopšanas uzņēmums SIA "Vizii" un pilsētvides apsaimniekošanas uzņēmums SIA "Vizii Urban".