"Longo Group" piecu gadu laikā pārdevis automašīnas 150 miljonu eiro vērtībā

Rīga, 9.okt., LETA. AS "Longo Group" piecu gadu laikā, kopš savas darbības sākšanas, pārdevis automašīnas par kopējo summu 150 miljoni eiro, savukārt viena darījuma vidējā vērtība šogad pieaugusi līdz 14 000 eiro, aģentūru LETA informēja "Longo Group" pārstāvji.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka vidēji viena darījuma vērtība visos gados ir bijusi aptuveni 10 000 eiro, taču šogad tā pieaugusi līdz 14 000 eiro.

"Longo Group" valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps atzīmē, ka lietoto auto tirgus ir ļoti aktīvs, par ko liecina gan novērotās tendences, gan arī šajā gadā noslēgto darījumu skaits. Tāpēc uzņēmums veic investīcijas e-komercijas infrastruktūras uzturēšanā un attīstībā, lai klientiem nodrošinātu ērti lietojamu pakalpojumu saņemšanu.

Vienlaikus viņš norāda, ka uzņēmums rūpīgi pēta Baltijas valsts iedzīvotāju paradumus, lai varētu prognozēt pieprasījumu. Gada sākumā veiktajā pētījumā noskaidrots, ka 23% iedzīvotāju šogad plāno iegādāties jaunu auto, visbiežāk izvēloties spēkratu vecumā no astoņiem līdz desmit gadiem.

Tāpat viņš piebilst, ka kompānija turpina augt, tādēļ plānots, ka drīzumā tiks sasniegts kompānijas mērķis - 100 miljonu eiro apgrozījums gadā.

Jau ziņots, ka "Longo Group" koncerna apgrozījums šī gada pirmaja ceturksnī bija 10,938 miljoni eiro, kas ir par 22,5% vairāk nekā 2022.gada pirmajā ceturksnī, savukārt koncerna zaudējumi auga 8,9 reizes un sasniedza 502 979 eiro, liecina paziņojums biržā.

Savukārt "Longo Group" koncerns 2022.gada pirmajā ceturksnī strādāja ar 8,928 miljonu eiro apgrozījumu un cieta 56 442 eiro zaudējumus.

"Longo Group" darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā. Uzņēmums reģistrēts 2017.gadā, un tā pamatkapitāls ir 12,97 miljonu eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "Longo Group" patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds.