Apģērbu tirgotāja "H&M" apgrozījums Latvijā pagājušajā finanšu gadā pieaudzis par 83,7%

Rīga, 6.okt., LETA. Apģērbu tirgotājs SIA "H&M Hennes & Mauritz" ("H&M") pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.decembra līdz 2022.gada 30.novembrim, strādāja ar 28,891 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 83,7% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa palielinājās par 47,7% un bija 1,008 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija. 

Gada pārskata vadības ziņojumā minēts, ka pagājušajā finanšu gadā "H&M" darbība bija veiksmīga. Tostarp vadības ziņojumā skaidrots, ka apgrozījums pagājušajā finanšu gadā pieauga, jo gadu iepriekš saistībā ar Covid-19 pandēmiju Latvijā tirdzniecībā bija spēkā ierobežojumi.

Tāpat vadības ziņojumā teikts, ka "H&M" finanšu stāvoklis ir stabils, norādot, ka kompānija plāno "diezgan stabilu turpmāko attīstību, turpinot jau sākto darbību veikalos Rīgā, kā arī neizslēdzot iespēju paplašināt veikalu tīklu turpmākajos gados".

Nākamajos gados "H&M" plāno strādāt ar peļņu, piebilsts vadības ziņojumā.

2022.gada novembra beigās "H&M" Latvijā bija deviņi veikali, kas atvēri Rīgas lielākajos tirdzniecības centros.

Iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2020.gada 1.decembra līdz 2021.gada 30.novembrim, "H&M" strādāja ar 15,724 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 40,2% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 41,9% - līdz 682 566 eiro.

Kompānija "H&M Hennes & Mauritz" reģistrēta 2012.gadā, un tās pamatkapitāls ir 5 002 845 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "H&M Hennes & Mauritz International".