Latvijā darbu sākusi tirgus izpētes kompānija "KOG institūts"

Rīga, 18.sept., LETA. Latvijā darbu sācis specializēts tirgus izpētes uzņēmums "KOG mārketinga un komunikācijas zinātnes pētījumu institūts" ("KOG institūts"), aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāvji.

"KOG institūta" direktore Eleonora Šeimiene norāda, ka institūts izveidots pirms sešiem gadiem Lietuvā, kur trūka zinātniski pamatotu un praktiski izmantojamu patērētāju pētījumu.

"Redzam, ka līdzīga situācija tirgus izpētes jomā ir arī Latvijā, lai gan šeit darbojas vairāki jomas uzņēmumi, taču trūkst praktiski izmantojamu pētījumu piedāvājumu ar augstu pievienoto vērtību," pauž Šeimiene.

"KOG institūta" ilgtermiņa mērķis ir kļūt par zīmolu pirmo izvēli reģionā mārketinga pētījumu un zīmola rādītāju izpētes jomā. Tuvāko gadu laikā plānots uzņēmumam piesaistīt vismaz desmit augstas kvalitātes analītiķus un pētniekus.

Kompānija sadarbojas ar tirgus izpētes uzņēmumu "Norstat", "Institute of Practitioners in Advertising (IPA)" un citiem nozares pārstāvjiem.

"KOG institūts" plāno iesaistīties dažādos zināšanu apmaiņas pasākumos, piemēram, meistarklasēs, semināros, konferencēs un veidot sadarbību ar vietējām nozares biedrībām. Institūta vēlme ir kļūt par marketinga speciālistu komunikācijas centru, nodrošinot proaktīvu pieeju zināšanu apmaiņai un diskusiju veicināšanai par jaunajām tendencēm un labāko praksi. Pirmais pasākums ir plānots 2023.gada beigās.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "KOG Institute" reģistrēta 2023.gada augustā, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Lietuvas "KOG institutas", bet patiesie labuma guvēji ir Lietuvas pilsonis Vasaris Oržekausks un Igaunijas pilsone Rēta Rosa.