Žurnāla "Santa" apgrozījums pērn samazinājies par 0,5%

Rīga, 27.jūl., LETA. SIA "Žurnāls Santa" pagājušajā gadā strādāja ar 6,309 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,5% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmuma peļņa saruka 2,7 reizes - līdz 522 289 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pagājušā gada apgrozījums saglabājās nemainīgs, jo žurnālu realizācijas ieņēmumu samazinājumu par 2% ir kompensējis reklāmas ieņēmumu kāpums.

Pērn "Žurnāls Santa" izdeva 22 izdevumus, kā arī turpināja attīstīt digitālo mediju segmentu portālā "Santa".

Vadības ziņojumā norādīts, ka šogad liels izaicinājums būs tirāžu noturēšana, tāpēc lielākā vērība tiks pievērsta žurnāla mērķauditorijai atbilstoša satura veidošanai, kā arī komunikācijai ar lasītāju ar dažādām mārketinga aktivitātēm.

Tirgus līderpozīciju stiprināšanai, plānots izdot arī vairāku žurnālu tematiskos pielikumus. Uzsvars tiks likts arī uz portāla komandas pastiprināšanu, sekmējot digitālā medija tālāku izaugsmi un attīstību, teikts vadības ziņojumā.

2021.gadā "Žurnāls Santa" strādāja ar 6,341 miljona eiro apgrozījumu un 1,395 miljonu eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 1996.gadā, un tā pamatkapitāls ir 828 680 eiro. "Žurnāla Santa" līdzīpašnieki ir Ivars Zariņš (45%) un Santa Anča (55%).